Używamy plików „cookies” w celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną. Pliki „cookies” pozwalają nam na tworzenie statystyk zbiorczych dotyczących ruchu na witrynie, użytkowników i ich zachowań, natomiast nie pozwalają na identyfikację użytkowników.

Akceptuję pliki „cookies”

Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików „cookies”

Mitsubishi Motors

Auto-Lakus

« Wszystkie aktualności

Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy!

Data: 26/10/2015

Podstawowym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży popularnego modelu oraz zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Mitsubishi. Hasło kampanii to „Nowy Mitsubishi Outlander – jeszcze doskonalszy”. Koncepcja kreatywna opiera się na podkreśleniu modyfikacji stylistycznych i konstrukcyjnych, którym zostało poddane auto. Grupą docelową działań reklamowych są zarówno klienci poszukujący praktycznych i bezpiecznych rozwiązań dla całej rodziny, jak i ci, którzy największy nacisk kładą na wysoką jakość, komfort i dynamikę jazdy.
 
Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii reklamowej firma Mitsubishi Motors zorganizowała premierę prasową, prezentacje dla właścicieli stacji dealerskich i klientów  flotowych, pokazy premierowe w salonach oraz dni otwarte. Dotychczasowi i nowi klienci otrzymali także informacje o nowym modelu wraz z zaproszeniem na jazdę próbną. Marka Mitsubishi Motors była także sponsorem prestiżowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego a pełniące rolę Oficjalnego Samochodu WFF Mitsubishi Outlander można było oglądać przez 10 festiwalowych dni w centrum Warszawy przed wejściem do Kinoteki, mieszczącej się w Pałacu Kultury i Nauki. Pierwszą jazdę nowym Outlanderem mogli także odbyć uczestnicy cyklu rodzinnych wypraw terenowych Auto Świat 4x4 Family Adventure 2015. Większości działań przedpremierowych towarzyszyły produkcje materiałów video, wykorzystywanych przez dziennikarzy i na kanałach YouTube, Facebook, Twitter i Instagram Mitsubishi Motors Polska. Celem działań pre-launchowych było zaprezentowanie nowego modelu podczas części teoretycznej i praktycznej, zbudowanie pozytywnych relacji z klientami i dziennikarzami oraz zwiększenie sprzedaży. 
 
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek nowego Mitsubishi Outlandera wykorzystuje cztery standardowe kanały komunikacyjne – prasę, radio, telewizję oraz internet a także nośniki outdoorowe. Spoty reklamowe podkreślają największe zalety Outlandera 2016 – nowy design, wyższy komfort oraz wyciszone wnętrze. Reklamy prasowe skupiają się na dynamicznej sylwetce modelu i informują, że auto dostępne jest od 95 990 zł. 
 
Kampania została przygotowana  na zlecenie koncernu Mitsubishi Motors Polska przez agencje Schulz Brand Friendly (materiały komunikacyjne), Starcom (planowanie i zakup mediów), Imagine, Digital Sunset (materiały digitalowe), Bluerank (Adwords), Makata (imprezy) oraz Movie Storm (materiały video).

« Wszystkie aktualności

Mapa serwisu
Polityka prywatności

Copyright © MMC 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone

Created by OS3 multimedia